Naar inhoud

Winkelmandje

Je Winkelmandje is leeg

Bestelling & levering

Geweldig dat je een Niverno-item hebt gevonden dat je absoluut moet hebben!

Je hebt je oog laten vallen op iets moois. Nu is het tijd om een kleur en/of maat te kiezen en op 'Aan winkelwagen toevoegen' te klikken. Maar wees gerust, je kunt nog steeds lekker verder winkelen. Gewoon terugkeren naar je winkelwagentje door op het 'shopping bag icoontje' rechtsboven te klikken. Onthoud wel: het toevoegen van artikelen aan je winkelwagentje betekent niet dat ze voor jou zijn gereserveerd.

Ben je klaar met shoppen? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het 'shopping bag icoontje' rechtsboven om naar jouw Niverno-items te gaan. Op de volgende pagina kun je indien nodig de aantallen aanpassen. Klik vervolgens op de knop 'Ga door naar afrekenen'. Nu kom je op de check-out pagina, waar je al je gegevens gemakkelijk op één pagina kunt invullen.

Onthoud: nadat je je bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen, omdat we deze direct in behandeling nemen om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt.

Wat zijn de verzendkosten? Goed nieuws! Niverno neemt de verzendkosten voor haar rekening, dus je betaalt géén verzendkosten.*

*Let op: verzendkosten voor het retourneren van artikelen dien je zelf te betalen.

Kan ik mijn bezorging volgen? Zeker! We versturen al je items met Track & Trace, zodat je je bestelling kunt volgen via de bestelstatuspagina. Je ontvangt de link hiervan via e-mail zodra je bestelling is verzonden. Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is, dus wees geduldig.

Wat zijn de levertijden? We streven naar een snelle levering van onze producten. Als je op werkdagen vóór 15.00 uur bestelt, streven we ernaar om je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden we rechtstreeks via onze leveranciers, waardoor de gemiddelde levertijd 10-15 werkdagen bedraagt.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging? Geen zorgen! Als je pakket niet kan worden afgeleverd, ligt het 7 dagen voor je klaar op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt ook een notificatie van de chauffeur, waarop de afhaallocatie staat vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL het pakket terug naar ons magazijn.

Verkeerd adres? Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. We proberen de verwerking en verzending zo snel mogelijk te laten verlopen, maar als je toch een fout ontdekt, neem dan direct contact met ons op zodat we kunnen helpen.

Verloren of gestolen pakketje? Hoewel we niet verantwoordelijk zijn voor verloren of gestolen pakketten, willen we wel helpen. Als je Track & Trace aangeeft dat je pakket is afgeleverd maar je het niet hebt ontvangen, meld dit dan binnen 14 dagen na de aangegeven leverdatum. We starten dan een onderzoek met PostNL en houden je op de hoogte tot het einde van het onderzoek.

Vragen over je bestelling? Heb je nog vragen over je bestelling? Kijk dan eens op onze veelgestelde vragenpagina. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!